منچستریونایتد ایلان ماسک

افزایش ۳ هزار درصدی توکن تقلبی منچستریونایتد پس از شوخی ایلان ماسک

پس از شوخی ایلان ماسک در خصوص خرید باشگاه منچستریونایتد، توکن تقلبی این تیم ورزشی محبوب انگلیسی افزایش قیمت ۳ هزار درصدی را تجربه کرد.

البته نه فقط این توکن تقلبی، بلکه دیگر دارایی‌های مرتبط با باشگاه منچستریونایتد از جمله توکن هواداریی این تیم فوتبال هم افزایش قیمت داشتند. این اتفاق از جایی شروع شد که دو روز پیش ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد که در حال خرید باشگاه منچستریونایتد است.

البته لازم به ذکر است که این توکنی که افزایش قیمت ۳ هزار درصدی داشت، توکن کریپتویی رسمی باشگاه منچستریونایتد نیست. این توکن در آگوست سال ۲۰۲۱ توسط گروهی از برنامه‌نویسانی که خود را طرفدار سفت و سخت منچستر اعلام کرده بودند، ساخته شد. این افراد به دروغ اعلام کردند که افرادی که این توکن را خریداری می‌کنند، می‌توانند در تصمیمات این تیم باشگاهی شریک شوند.

این برنامه‌نویسان سپس با یک ایردراپ ۱۰ میلیاردی از این توکن در نوامبر ۲۰۲۱ و یک سری وعده‌های دروغین، قیمت توکن MUFC را به یک دلار رساندند. هرچند که پس از آن این توکن کاهش قیمت ۱۰۰ درصدی داشت تا اینکه توییت ایلان ماسک در خصوص خرید این باشگاه، دوباره به این توکن تقلبی جان تازه‌ای بخشید. البته که ایلان ماسک در همان روز اعلام کرد که این توییت یک شوخی بیشتر نبود.

اما به هر حال این توییت باعث شد تا تمامی دارایی‌های مرتبط با باشگاه منچستر افزایش چشمگیری پیدا کنند. سهام باشگاه منچستر افزایش ۱٫۹۷ درصدی را تجربه کرد. همچنین ارز دیجیتال Tezos که به تازگی شریک و اسپانسر باشگاه شده بود، به ارزش بازار ۱۳۸٫۸۵ میلیون دلاری رسید.

حتی جالب است بدانید که توکن هواداری رسمی باشگاه منچسترسیتی که هیچ ربطی به باشگاه منچستریونایتد ندارد هم با افزایش ۱۴ درصدی به قیمت ۷ دلار رسید. در مورد دیگر فعالیت‌های این باشگاه در خصوص همکاری با صرافی ارز دیجیتال OKX این مطلب را بخوانید.

برای خرید آسان و بی‌دردسر برترین ارزهای دیجیتال دنیا به پلتفرم کریپتوپولیس سر بزنید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست