تست NFTها در اینستاگرام

آغاز تست NFT‌ها در اینستاگرام در هفته جاری

مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا تایید کرد که در هفته جاری تست NFTها در اینستاگرام آغاز خواهد شد. او همچنین از امکان نمایش این آثار دیجیتالی در پروفایل هنرمندان و سرمایه‌گذاران خبر داد.

شرکت متا، یکی از غول‌های تکنولوژی و صاحب پلتفرم‌های اینستاگرام، فیسبوک و واتساپ، تایید کرد که اینستاگرام به زودی پذیرای توکن‌های غیرقابل تعویض NFT خواهد کرد. پیش از این نیز متا آمادگی خود برای حضور NFT در اینستاگرام را اعلام کرده بود. اما حالا همه چیز در حال عملی شدن است. مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا تایید کرد که خالقین این آثار و همچنین کلکسیون‌دارها قادر خواهند بود NFTها را در پروفایل خود به نمایش بگذارند.

او همچنین اعلام کرد که پلتفرم اینستاگرام قصد دارد قابلیت نمایش NFTها در استوری اینستاگرام را به صورت واقعیت افزوده (AR) فراهم کند. این قابلیت به کمک Spark AR، بزرگ‌ترین پلتفرم واقعیت افزوده گوشی‌های همراه در دسترس خواهد بود.

در حال حاضر حضور NFTها احتمالا به صورت نمایش در پروفایل کاربران خواهد بود. درست مثل توییتر که این امکان را در سپتامبر ۲۰۲۱ برای کاربران خود فراهم کرد. کمی بعد این قابلیت برای پلتفرم‌های بزرگی از جمله Reddit نیز فراهم شد.

حضور گسترده NFTها در اینستاگرام با میلیون‌ها کاربر

طبق آخرین آمار منتشر شده، اینستاگرام دارای نزدیک به ۱٫۵ میلیارد کاربر در سرتاسر جهان است. البته این رقم تقریبا نصف آمار ۲٫۹ میلیارد کاربر فیسبوک است. بسیاری از فعالین حوزه کریپتو دارای اکانت‌های مختلفی در پلتفرم‌های اجتماعی هستند. این مسئله باعث شده تا هکرهای زیادی از این موقعیت سواستفاده کنند. در همین ماه آوریل هکرها با نفوذ به صفحه اینستاگرام میمون‌های بی‌حوصله (Bored Ape Yacht) و انتشار لینک‌های تقلبی این پروژه برای ۶۰۰ هزار فالوور، ضررهای مالی زیادی وارد کردند.

از زمانی که فیسبوک در اکتبر سال ۲۰۲۱ برند خود را به متا (Meta) تغییر داد، این شرکت فعالیت‌های مختلفی در جهت ارزهای دیجیتال و دنیای متاورس انجام داده است. با اینکه متا پروژه ارز دیجیتال Diem با نام سابق لیبرا را برای همیشه متوقف کرد، تمرکز ویژه‌ای روی متاورس و NFTها داشته است. هفته گذشته بود که تحلیلگران پیش‌بینی کردند که بازار NFTها می‌تواند به ارزش ۱۳ میلیارد دلاری برسد. ورود یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پلتفرم‌های اجتماعی می‌تواند یکی از قدم‌های روبه‌ جلوی توکن‌های غیرقابل تعویض برای تحقق این موضوع باشد.

اگر شما هم موقعیت را برای ورود به دنیای NFTها مناسب می‌بینید، می‌توانید با کمترین کارمزد ممکن و با کارت بانکی خود، آثار و دارایی‌های مورد نظرتان را با کمک نیک پرداخت به NFT تبدیل کنید.

منبع: Utoday

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست