NFT اینستاگرام

NFT اینستاگرام برای بیش از ۱۰۰ کشور از جمله خاورمیانه فعال شد

با وجود ضررهای مالی فراوان در بخش متاورس، شرکت متا همچنان درصدد گسترش استراتژی‌های خود در زمینه دارایی‌های دیجیتال است. یکی از اقدامات اخیر این شرکت، گسترش دسترسی NFT اینستاگرام برای بیش از ۱۰۰ کشور است.

شرکت متا در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که پشتیبانی و پذیرش از NFT اینستاگرام را در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا از جمله آفریقا، آسیا، خاورمیانه و آمریکا فعال کرده است. این پشتیبانی همچنین شامل قابلیت اتصال به کیف پول‌های کوین‌بیس و Dapper هم می‌شود.

کاربران تنها با اتصال کیف پول دیجیتال خود به اینستاگرام، قادر هستند NFT خود را پست کنند. کیف پول‌های Rainbow، MetaMask، Trust Wallet، Coinbase Wallet و Dapper Wallet به زودی قابلیت اتصال به اینستاگرام را خواهند داشت. همچنین اتریوم، پالیگان و فلو، بلاکچین‌های پشتیبانی شده برای بازار NFT اینستاگرام هستند. لازم به ذکر است که برای پست کردن NFT خود در اینستاگرام نیازی به پرداخت هزینه و کارمزد اضافی نیست.

ما در نیک پرداخت مطالب جامعی برای آشنایی با کیف پول متامسک و کیف پول تراست نوشته‌ایم. همچنین می‌توانید برای آشنایی با NFT و بلاکچین اتریوم، مطالب ما را مطالعه کنید. همچنین بد نیست بدانید که فلو (Flow) یک بلاکچین لایه یک (Layer-1) است که شرکای اکوسیستمی نام‌داری از جمله وارنر موزیک، یوبیسافت، NBA، UFC، بایننس، اپن‌ سی و حالا شرکت متا از آن پشتیبانی می‌کنند.

شرکت متا با وجود ضرر قابل توجه خود در بخش متاورس، گسترش و پشتیبانی از دارایی‌های دیجیتال را یکی از مهم‌ترین اهداف خود قرار داده است. متا در سه ماه دوم سال ۲۰۲۲ با کاهش درآمد ۱ درصدی و کاهش ۳۲ درصدی درآمد عملیاتی مواجه شد.

با پشتیبانی اینستاگرام از NFT، کاربران می‌توانند آثار دیجیتالی خود را به راحتی به اشتراک بگذارند. یکی از خدمات نیک‌پرداخت، تبدیل دارایی شما به NFT است.

منبع: Cointelegraph

 

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست