شیبا اینو در فوتبال برزیل

پذیرش پرداخت با شیبا توسط یکی از باشگاه‌های فوتبال برزیل

باشگاه سائو پائولو برزیل اعلام کرده است که برای پرداخت بلیط فوتبال باشگاه خود از ارز دیجیتال شیبا اینو پشتیبانی می‌کند.

سائو پائولو که یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال برزیل محسوب می‌شود، پذیرش شیبا را با همکاری و اسپانسری شرکت Bitso اعلام کرده است. حالا از این پس طرفداران این باشگاه فوتبال می‌توانند برای خرید بلیط بازی‌های تیم محبوب خود از ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

بیتسو یک پلتفرم صرافی ارزهای دیجیتال در آمریکایی جنوبی است که به‌تازگی پشتیبانی خود از ارز دیجیتال شیبا اینو را اعلام کرده است. با اعلام این خبر، سائو پائولو به عنوان بزرگ‌ترین و پرافتخارترین باشگاه فوتبال برزیل، به اولین تیمی تبدیل می‌شود که از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

افزایش خرید شیبا توسط وال‌ها

در حال حاضر شیبا در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتری قرار دارد که توسط وال‌ها خریداری می‌شود. وال‌ها یا هولدرهای بزرگ در حال حاضر خرید شیبا را یک موقعیت عالی می‌دانند. تا حدی که ۵۰۰ وال بزرگ سرمایه‌گذار روی ارزهای اتریومی، شیبا را در بین ۱۰ ارز دیجیتال مهم خریدهای خود قرار داده‌اند. حتی دو روز پیش در تاریخ ۴ ژوئن، یک وال بیش از ۱۲۹ میلیون شیبا به ارزش ۱٫۴۱۳ میلیون دلار خریداری کرد.

در چند روز گذشته اعلام شد که حجم معاملات شیبا بیش از ۳۴۱ درصد افزایش داشته است. این اولین بار نیست که خرید شیبا چنین آمار بزرگی را ثبت می‌کند. به نظر می‌رسد که وال‌ها و سرمایه‌گذاران بلند مدت، به آینده این ارز دیجیتال بسیار خوشبین هستند. البته بسیاری از سرمایه‌گذاران و تریدرها هم به سوزاندن این توکن روی آورده‌اند. تیم توسعه‌دهنده شیبا با ایجاد یک پلتفرم به نام ShibaSwap Burn، فضایی را فراهم آورده تا کاربران با سوزاندن شیباهای خود، توکن جدید پاداش بگیرند. هدف از این کار، کاهش میزان عرضه در بازار و افزایش قیمت شیبا است.

اگر شما هم مانند وال‌ها به آینده این ارز دیجیتال خوشبین هستید، می‌توانید خرید ارز دیجیتال شیبا از طریق پنل نیک پرداخت را با حداکثر سرعت و کمترین کارمزد انجام دهید.

منبع: Utoday

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست