معاملات شیبا توسط وال‌ها

حجم معاملات شیبا توسط وال‌ها ۳۴۱ درصد افزایش یافت

طبق آمارهای اخیر در خصوص معاملات شیبا، به نظر می‌رسد که وال‌ها به فعالیت‌های گسترده خود روی این ارز دیجیتال ادامه می‌دهند.

بر اساس تحلیل WhaleState در خصوص ۱۰۰ هولدر برتر شیبا اینو، به نظر می‌رسد که در ۲۴ ساعت گذشته حجم معاملات این ارز دیجیتال ۳۴۱ درصد افزایش داشته است. همچنین در آمار دیگری از IntoTheBlock، وال‌های شیبا اینو در ۲۴ ساعت اخیر فعالیت بیشتری داشته‌اند و تعداد تراکنش‌های بزرگ آن به ۱۱۲ درصد افزایش یافته است.

معمولا زمانی که شاهد رشد تراکنش‌های بزرگ هستیم، به معنی فعالیت تازه از سوی سرمایه‌گذاران اصلی یا نهنگ‌ها است که یا در حال خرید هستند یا در حال فروش.

رشد قابل توجه معاملات شیبا در ۲۴ ساعت گذشته

شیبا در این ۲۴ ساعت در جمع ۱۰ ارز دیجیتال برتر معامله شده در بین ۵۰۰۰ وال اتریوم قرار گرفته است. طبق تحلیل انجام شده در بین ۱۰۰ هولدر برتر شیبا اینو، شاهد رشد ۱۱٫۵۶ درصدی ارزش شیبا در میان این سرمایه‌گذاران بوده‌ایم. در همین حال آدرس‌های فعال با بیش از ۲۸٫۵۷ درصد و جریان تبادلات در شبکه نیز ۱۰۷ درصد رشد داشته‌اند.

شیبا در چند روز گذشته در حال سقوط به زیر ۰٫۰۰۰۰۱۰۱ دلار بود که با یک برگشت مواجه شد. این اتفاق موجب جهش ۱۵ درصدی این ارز دیجیتال شد تا در قیمت ۰٫۰۰۰۰۱۱۹ دلار معامله شود. شیبا در چند روز گذشته نیز توانسته به بیش از ۳۳ هزار هولدر دست پیدا کند. طبق آمار WhaleStats هولدرهای شیبا در حال حاضر به ۱٫۱۷۲٫۵۰۸ نفر رسیده‌اند. رشد ثابت و مثبت هولدرهای شیبا، یک نشانه مثبت برای این ارز دیجیتال است. البته که افزایش هولدرها به معنی افزایش سریع قیمت‌ها نیست. اما این نشان می‌دهد که تعداد زیادی از هولدرهای بلند مدت به آینده این رمزارز امیدوار هستند.

در چند وقت اخیر اخبار جالب توجهی در خصوص شیبا منتشر شده است. یکی از آن‌ها پذیرش شیبا توسط صرافی رابین هود بود که تاثیر قابل توجهی روی قیمت این رمزارز داشت. همچنین تریلیون‌ها شیبا نیز در صرافی شیبا سواپ سرمایه‌گذاری شده‌اند که نشان از امید به آینده این ارز دیجیتال دارد.

شما در خصوص این ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته روی آن چه نظری دارید؟ اگر شما هم به آینده شیبا امیدوار هستید، می‌توانید از طریق نیک پرداخت برای خرید ارز دیجیتال شیبا اینو یا دیگر ارزهای مورد نظر خود اقدام کنید.

منبع: Utoday

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست