افزایش ضرر شیبا اینو به سرمایه‌گذاران

بیش از ۸۰ درصد سرمایه‌گذاران شیبا در ضرر هستند

شیبا اینو با از دست دادن ۹۰ درصد از ارزش خود، حالا بیش از ۸۰ درصد از سرمایه‌گذارانش را در ضرر قرار داد. با این حال تعداد هولدرهای بلند مدت شیبا افزایش یافته است.

طبق گزارشی که پلتفرم IntoTheBlock منتشر کرده، ۸۱ درصد از هولدرهای شیبا در ضرر قرار دارند. شیبا در حال حاضر در قیمت ۰٫۰۰۰۰۸۰ دلار معامله می‌شود. این یعنی ارز دیجیتال شیبا اینو نزدیک به ۹۰ درصد از ارزشش نسبت به بالاترین قیمت خود از اکتبر ۲۰۲۱ با قیمت ۰٫۰۰۰۰۸۸ دلار را از دست داد.

آماری که IntoTheBlock ثبت می‌کند (In/Out of the Money) مربوط به آدرس‌هایی می‌شود که یا در سود هستند، یا پول آن‌ها خنثی است یا در موقعیت ضرر قرار دارند. این شاخص همچنین آمار ضررها و سودهای تحقق نیافته‌ (Unrealized Profit/Losses) در آدرس‌هایی که در حال حاضر برای مدت طولانی یک ارز دیجیتال را نگهداری می‌کنند هم ارائه می‌دهد.

۸۱ درصد از سرمایه‌گذاران شیبا در ضرر

در حال حاضر این شاخص نشان می‌دهد که ۸۱ درصد از آدرس‌های شیبا اینو در ضرر هستند. ۱۴ درصد از آدرس‌ها در سود قرار دارند و ۴ درصد دیگر مساوی یا خنثی هستند. از زمان خرسی شدن بازار از ابتدای سال ۲۰۲۲ و سقوط شدید بیت کوین، تعداد آدرس‌هایی که در سود قرار داشته‌اند نزولی شده است.

با وجود این آمار، تعداد هولدرهای بلند مدت شیبا اینو در حال افزایش است. بر اساس آماری که IntoTheBlock منتشر کرده، ۱۹ درصد از هولدرهای شیبا بیشتر از یک سال است که دارایی خود را حفظ کرده‌اند. ۷۷ درصد دیگر نیز یک سال و ۳ درصد هم کمتر از یک ماه است که دارایی خود را نگهداری می‌کنند.

در اواخر دسامبر ۲۰۲۱ آماری منتشر شد مبنی بر این که بسیاری از هولدرهای شیبا اینو کوتاه مدت یا میان مدت هستند. هولدرهای کوتاه مدت ۱۴ درصد و هولدرهای میان مدت ۸۶ درصد از این آمار را به خود اختصاص می‌دادند و هولدرهای بلند مدت نیز عملا صفر بودند.

حالا پس از گذشت شش ماه، محبوبیت شیبا افزایش چشمگیری داشته و هولدرهای بلند مدت ۱۹ درصد از سرمایه‌گذاران این رمزارز را تشکیل می‌دهند. همچنین به تازگی در خبر دیگر متوجه شدیم که معاملات شیبا توسط وال‌ها ۳۴۱ درصد افزایش یافته است.

نظر شما در خصوص وضعیت شیبا چیست؟‌ اگر از جمله علاقه‌مندان این ارز دیجیتال هستید، نیک پرداخت فضایی امن را برای خرید ارز دیجیتال فراهم کرده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با کارت بانکی خود ارز دیجیتال بخرید.

منبع: UToday

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست