شیبا شبکه‌های اجتماعی

افزایش توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی به شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا اینو در تابستان امسال توانست توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی و سرمایه‌گذاران به خود را به بالاترین حد خود برساند.

بر اساس گزارش پورتال اجتماعی ارزهای دیجیتال LunraCrush، ارز دیجیتال شیبا اینو توانست به یک رکورد شخصی جدید در سه ماه تابستان امسال دست پیدا کند. این ارز دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی به رکورد تازه‌ای از جلب توجه مخاطبان دست یافت و توانست میزان منشن‌های خود در این پلتفرم‌ها را به میزان ۳٫۵۱ میلیون  در سه ماه گذشته برساند.

البته که این ارز دیجیتال هنوز با بیت کوین و اتریوم از نظر میزان تعامل (Engagements) فاصله زیادی دارد. با این حال شیبا را باید یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای حال حاضر در شبکه‌های اجتماعی دانست. البته هفته گذشته با افزایش ۴۰ درصدی شیبا، میزان صحبت‌ها و تعاملات در خصوص این ارز دیجیتال هم افزایش پیدا کرد.

افزایش توکن‌سوزی و توجه وال‌ها با افزایش محوبیت شیبا در شبکه‌های اجتماعی

در هفته گذشته، بیش از نیم میلیارد توکن شیبا سوزانده شدند. در حال حاضر در چند هفته گذشته بیش از ۷۱۱ میلیون شیبا اینو سوزانده شدند. یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های توکن‌سوزی این رمزارز، تعادل و حفظ قیمت صعودی است. نتیجه این اتفاق، توجه بیشتر وال‌ها به سمت این رمزارز بوده‌ است.

شیبا اینو در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین قراردادهای هوشمند در بین ۵۰۰ وال برتر اتریوم است. این رمزارز در حال حاضر با قیمت ۰٫۰۰۰۱۳۳۵ دلار خرید و فروش می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته رشد نزدیک به ۳ درصد را تجربه کرد. چند روز پیش بود که افزایش قابل توجه قیمت شیبا اینو و دوج کوین باعث شد این دو ارز دیجیتال دوباره به جمع ۱۰ کریپتوی برتر وارد شوند.

اگر زمان را برای سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال مانند شیبا مناسب می‌دانید، می‌توانید از پلتفرم کریپتوپولیس با پشتیبانی ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید.

منبع: Cointelegraph

 

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست