سهام‌گذاری ارز دیجیتال شیبا

سهام‌گذاری تریلیون‌‌ها شیبا در صرافی شیبا‌سواپ

شیباسواپ به عنوان صرافی غیرمتمرکز محلی شیبا اینو، اخیرا شاهد تریلیون‌ها سهام‌گذاری شیبا بوده است. به طور دقیق‌تر، بیش از ۳۷ تریلیون شیبا در این صرافی سپرده‌گذاری شده است.

طبق آماری که حساب توییتری Shibainuart منتشر کرده، بیش از ۳۷ تریلیون ارز دیجیتال شیب در صرافی شیباسواپ (ShibaSwap) سهام‌گذاری شده است. همچنین دو توکن دیگر اکوسیستم شیبا یعنی لیش (LEASH) و بون (BONE) هر کدام به ترتیب دارای ذخیره ۳۳٫۵۳۳ هزارتایی و ۶۶٫۲۲۴ میلیون عددی هستند.

شیباسواپ یک صرافی غیرمتمرکز محلی شیبا اینو است که در سال ۲۰۲۱ کار خود را آغاز کرد. این صرافی از ویژگی‌های مشابه دیگر صرافی‌های غیرمتمرکز از جمله معامله توکن‌ها، استخر‌های نقدینگی، سهام‌گذاری و گاورننس برخوردار است. این صرافی به لطف وجود ارز دیجیتال شیبا و جامعه فعال خود در جریان است. همچنین دو توکن لیش و بون که با استاندارد اتریوم ERC-20 ایجاد شده‌اند، از دیگر ستون‌های این صرافی محسوب می‌شوند. توکن بون با مجموع ذخیره ۲۵۰ میلیون عددی، به عنوان توکن گاورننس این پلتفرم عمل می‌کند. به این معنی که هولدرهای این توکن از حق رای برخوردار خواهند بود تا پروتکل شیباسواپ را بهبود ببخشند.

البته جامعه این ارز دیجیتال علاوه بر سهام‌گذاری شیبا، با فعالیت‌های جالب دیگری هم روبه‌رو هستند. یکی از آن‌ها، پروتکلی برای سوزاندن توکن‌های شیبا است. این پروتکل اخیرا به رکورد جالبی دست پیدا کرده است.

افزایش سهام‌گذاری وال‌‌ها و سوزاندن بیش از ۲۲ میلیارد شیبا در یک هفته

هفته پیش بود که خبر راه‌اندازی پورتالی برای سوزاندن توکن‌های شیبا توسط کاربران منتشر شد. حالا طبق یک گزارش جدید، کاربران در مدت یک هفته بیش از ۲۲ میلیارد توکن شیبا را سوزانده‌اند. کاربران با انتقال توکن‌های شیبا و سوزاندن آن‌ها، این توکن‌ها را برای همیشه از چرخه تامین این ارز دیجیتال حذف می‌کنند. کاربران با این کار سعی دارند تا ارزش توکن شیبا را افزایش دهند.

از دیگر اتفاقاتی که در خصوص این ارز دیجیتال رخ داد، فعالیت جدید وال‌ها در سرمایه‌گذاری شیبا بوده است. دو وال اتریوم اخیرا نزدیک به ۲۰۰ میلیارد شیبا را در ۲۴ ساعت گذشته خریداری کرده‌اند. این باعث شد تا شیبا بار دیگر در جایگاه ارز دیجیتال مورد علاقه وال‌ها قرار بگیرد. هر چند که شیبا همانند دیگر ارزهای دیجیتال بازار، در روندی نزولی قرار دارد، اما با فعالیت اخیر کاربران و وال‌ها به نظر می‌رسد دوباره شاهد رشد قیمت این ارز دیجیتال خواهیم بود.

نظر شما چیست‌؟ آیا به زودی قرار است شاهد انفجار دوباره قیمت شیبا باشیم؟ اگر شما هم چنین نظری دارید، می‌توانید از همین حالا برای سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال شیبا اقدام کنید. برای خرید ارز دیجیتال شیبا یا هر کریپتوی دیگری می‌توانید از پلتفرم نیک‌ پرداخت استفاده کنید. این پلتفرم به شما اجازه می‌دهد تا با کارت بانکی خود و در کمترین زمان ممکن، ارز دیجیتال مورد نظرتان را خریداری کنید.

منبع: Utoday

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست