صرافی مجازی کره جنوبی

سامسونگ و دیگر غول‌های کره جنوبی صرافی مجازی تاسیس می‌کنند

بزرگ‌ترین شرکت‌های کره جنوبی از جمله سامسونگ و بانک‌های بزرگ به دنبال ایجاد صرافی دارایی مجازی تا سال ۲۰۲۳ هستند.

بخش خدمات و مدیریت مالی سامسونگ (Samsung Securities) و چندین غول دیگر کشور کره جنوبی، قصد ایجاد صرافی دارایی مجازی را تا سال ۲۰۲۳ دارند. برنامه شرکت‌ها این است که این صرافی در ابتدای سال میلادی جدید آغاز به کار کند. طبق این گزارش، صحبت‌ها و اهداف این پروژه در حال نهایی شدن است.

سامسونگ از شرکت‌هایی بود که راه‌های توسعه یک پلتفرم ترید توکن و ارزهای دیجیتال را در نظر داشت. اما به دلیل وجود موانع مختلف، قادر به نهایی کردن آن در سال گذشته نبود. اما حالا با وجود شرکای تازه و حمایت از سوی مراکز دولتی، این گروه قادرند به هدف جدید خود تا سال آینده دست پیدا کنند.

سامسونگ یک کیف پول دیجیتالی جدید عرضه می‌کند

گفتنی است که Mirae Asset، بزرگ‌ترین بانک سرمایه‌گذاری و سهام از نظر ارزش بازار، در حال استخدام نیروهای جدید برای ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض NFT در بخش تحقیق و توسعه خود است.

بد نیست بدانید که بانک KB کره جنوبی هم قصد دارد در سال جاری اولین محصولات سرمایه‌گذاری کریپتویی برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروش را عرضه کند.

حمایت ارزهای دیجیتال و صنعت بلاکچین توسط دولت کره جنوبی، راه را برای حضور این شرکت‌ها و ایجاد صرافی دارایی مجازی تسهیل بخشیده است. با این حال این کشور مخالف فعالیت صرافی‌های بدون مجوز است. ماه گذشته بود که بخش کره جنوبی از فعالیت غیرقاتونی ۱۶ صرافی دارایی مجازی خارجی از جمله کوکوین و Phemex خبر دارد و اعلام کرد که نسبت به فعالیت بدون مجوز آن‌ها اقدام می‌کند و وبسایت این صرافی‌ها در کشور کره جنوبی مسدود خواهد شد.

در صورتی که به یک پلتفرم بدون محدودیت برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیاز دارید، می‌توانید از کریپتوپولیس نیک پرداخت بهره‌مند شوید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست