حجم پرداخت با استیبل کوین

حجم پرداخت‌ها با استیبل کوین در سال ۲۰۲۲ دو برابر شد

مدیرعامل شرکت تکنولوژی بیت‌پی در تازه‌ترین صحبت‌های خود اعلام کرد که حجم پرداخت با کمک استیبل کوین در سال جاری به دو برابر آمار گذشته رسید.

به باور استیون پیر (Stpehen Pair)، مدیرعامل شرکت تکنولوژی پرداخت BitPay، اگر به ارزهای دیجیتال در درازمدت اعتقاد دارید، بازارهای نزولی مانند زمستان کنونی رمزارز از برخی جهات می‌توانند استرس کمتری نسبت به بازار صعودی داشته باشند.. او می‌گوید اگر دید بلند مدتی به بیت کوین داشته باشید، پس با هر اتفاقی شروع به فروش دارایی خود نمی‌کنید و آن را برای آینده بهتر نگه می‌دارید.

در چند وقت اخیر، با ریزش قیمت بیت کوین بسیاری از سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال نسبت به آینده آن نگران شده و سریعا اقدام به فروش می‌کنند. طبق آماری که استیون پیر اعلام کرده، در چند وقت اخیر شاهد کاهش فعالیت و خرید هستیم. بسیاری از این حجم فعالیت و خرید به سمت استیبل کوین‌ها رفته است. البته که بیت کوین هنوز طرفداران زیادی دارد و ۴۰ تا ۵۰ درصد از حجم معاملات و پرداخت‌های شرکت بیت پی را تشکیل می‌دهد.

آمار دو برابری پرداخت با استیبل کوین‌ها

با این حال او افزود استیبل کوین‌ها ۲۰ تا ۲۵ درصد از حجم پرداخت و تراکنش‌های این شرکت را تشکیل داده‌اند. این یک آمار دو برابری نسبت به ژانویه گذشته است. پس از سقوط بیت کوین در ماه نوامبر که به بالاترین رقم خود رسید، کاربران بیشتری به سمت استیبل کوین‌ها رفته‌اند.

رییس بیت‌پی باور دارد که بسیاری از هولدرهای بلند مدت زمانی که اتر و بیت کوین در بالاترین سطح خود بودند، استیبل کوین خریده‌اند تا سود خود را از دست ندهند. رشد استیبل کوین‌ها به حدی بوده است که بیت‌پی حتی استیبل کوین‌هایی با پشتوانه یورو عرضه کرده تا کار را برای مشتریان و کسب و کارهای اروپایی ساده‌تر کند.

بیت پی یکی از شرکت‌های بزرگ پرداختی است که درگاه پرداخت کریپتویی را برای بسیاری از کسب و کارهای بزرگ دنیا در دسترس قرار می‌دهد. این شرکت همچنین با همکاری یک شرکت هواپیمایی اسپانیایی با میلیون‌ها پرواز سالانه، اقدام به فروش بلیط با ارز دیجیتال می‌کند. همچنین با همکاری شرکت Uber Eats، کاربران می‌توانند با کریپتو برای خود غذا سفارش دهند. در نهایت یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های سرگرمی دنیا یعنی AMC با همکاری این شرکت بلیت سینما را با کمک ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

شما نیز می‌توانید برای انجام تمامی پرداخت‌های ارزی خود از ویزا کارت مجازی نیک پرداخت استفاده کنید.

منبع: PYMNTS

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست