نقد کردن درآمد

نحوه نقد کردن درآمد ارزی

به عنوان یک فریلنسر در حوزه برنامه‌نویسی، گرافیک یا گیم و … فعالیت می‌کنید و درآمد شما به دلار توسط کارفرمای خارجی محاسبه می‌شود. درآمد ارزی یا دلاری با توجه به رشد قیمت ارز در کشور، می‌تواند روش خوبی برای درآمدزایی باشد. ضمن اینکه این روش به عنوان یکی از منابع ارزآوری برای کشور نیز محسوب شده و اقتصاد نیز از آن بی‌بهره نمی‌ماند.

از آنجا که کسب درآمد ارزی در حال حاضر در کشور یک سرمایه‌گذاری مناسب نیز محسوب می‌شود و ارزش این پول با گذشت زمان کم نمی‌شود، این نوع درامد را می‌توان یکی از بهترین انواع کسب درآمد در ایران دانست. همچنین با ورود کرونا به کشور، دورکاری در این دوران به یک لایف استایل تبدیل شد و کارمندان بسیاری این سبک کاری را برای خود برگزیدند. به همین دلیل نیاز به نقد کردن درآمدهای ارزی بیش از پیش برجسته شد.

مشکلات نقد کردن درآمد ارزی در ایران

اما کسب درآمد ارزی یک طرف و مشکلاتی که بر سر راه نقد کردن آن وجود دارد از طرف دیگر می‌تواند موانعی را برای شما به وجود آورد که از خیر آن بگذرید. کشور ما با تحریم‌های زیاد بانکی و غیربانکی سروکار دارد و این موضوع موجب شده که نقد کردن درامد ارزی کار دشواری به نظر برسد.

مشاغل اینترنتی مثل فریلنسرها و صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی و… اغلب درآمد خود را به دلار دریافت می‌کنند و گاهی نیز پیش می‌آید که این درآمد‌ها بسته به محل زندگی مشتری و کشور محل سکونت کارفرمایان متفاوت باشد. ارزهایی مثل یورو، پوند، ین و… از این قبیل ارزها هستند.

اکنون پرسش اینجاست که این دسته از کاربران مشاغل اینترنتی و افرادی که به صورت آنلاین درآمد کسب می‌کنند و پول خود را به صورت‌های مختلف از ارزهای خارجی به دست می‌آورند، چگونه می‌توانند این درآمد را برداشت کنند؟ چگونه کسی که ساکن ایران است و کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت دارد، پول خود را به صورت ریال در ایران خرج کند؟

چه افرادی به نقد کرد درآمد ارزی نیاز دارند؟

بسیاری از فریلنسرها (یعنی افرادی که با توجه به زمینه کاری خود درآمدی در خارج از کشور دارند) برای انتقال درامد خود به ریال در داخل کشور با مشکل مواجه هستند. اما چگونه می‌توان این درآمد ارزی را به ریال تبدیل و به حساب بانکی خود منتقل کرد؟ با این مقاله همراه شوید تا در خصوص نقد کردن درآمد ارزی بیشتر بدانید. اما پیش از آن خوب است بدانیم که چه کسانی به این کار نیاز دارند و چگونه می‌توانند این کار را انجام دهند؟ افرادی که در دسته ‌بندی‌های زیر نام برده شده‌اند بیشترین کاربرانی هستند که به خدمات نقد کردن درامد دلاری خود نیاز پیدا می‌کنند.

نقد کردن درآمد دلاری
نقد کردن درامد دلاری فریلنسرها
  • نقد کردن حساب ارزی فریلنسرها

کرونا موجب شد که بسیاری از افراد به فکر کسب درآمد شخصی در استودیو یا حتی در منزل خودشان باشند. دورکاری‌ تقویت شد و با نرخ رشد دلار و تورم بسیاری از شاغلین حتی به فکر درآمدزایی از طریق پروژه‌های خارجی نیز افتادند. فریلنسرهایی که در حوزه مهارت خود با شرکت‌های خارجی همکاری می‌کنند و درآمد خود را به دلار دریافت می‌کنند، جزو گروهی هستند که نیاز به خدمات نقد کردن پیدا می‌کنند.

خوشبختانه نیک پرداخت این امکان را در اختیار این دسته قرار داده تا کاربرانی که در حوزه مختلف فریلنسری مانند ترجمه، تولید محتوا، عکاسی و فیلم کوتاه و … در سطح بین المللی فعالیت می‌کنند، نگران نقد کردن درآمد ارزی خود نباشند. نیک پرداخت قادر است بهترین نرخ نقدی درآمد ارزی را به شما ارایه دهد و با پشتیبانی حرفه‌ای ۲۴ ساعته خیال شما را بابت پاسخگویی در تمام ساعت شبانه روز راحت کند.

نقد کردن بیت کوین، پی پال، پرفکت مانی

  • نقد کردن حساب دلاری فریلنسرهای در سفر

حتما شما در اینستاگرام اینفلوئنسرهای دایم السفر را دیده‌اید که مدام در سفر هستند. شاید برایتان سوال شده که این افراد چگونه درامدزایی می‌کنند. حقیقت این است که آنها با تولید محتوای مرتبط و عکاسی زندگی خود را می‌گذرانند و بسیاری از این پروژه‌ها را برای کارفرمایان خارجی انجام می‌دهند. شما نیز اگر فریلنسری نیستید که یک‌جا نشینی را ترجیح دهید و دائما در سفر هستید، نیز می‌توانید با توجه به توانایی‌هایتان از موقعیت خود درآمد ارزی داشته باشید.

چه کسی دوست ندارد همزمان هم سفر کند و هم درآمد داشته باشد؟ اما بزرگترین مشکل هر فریلنسر ایرانی در سفر ممکن است دسترسی به حساب بانکی‌اش باشد که در خارج از کشور امکان دسترسی سخت است. اما با داشتن یک حساب الکترونیکی در خارج از کشور می‌توانید این درآمد را به حساب خود واریز و به کمک سایت‌های واسطه آن را نقد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص مطلب آشنایی با فریلنسرهای در سفر و مسیر نقد کردن حساب دلاری را بخوانید.

  • نقد کردن حساب ارزی برنامه نویسان و طراحان وب

برنامه‌نویسان و دولوپر‌ها و طراحان وب دسته دیگری از مشاغل هستند که ممکن است پروژه‌هایی با طرف‌های خارج از کشور یا در سایت‌های معروفی چون envato داشته باشند. اگر شما نیز برنامه نویس هستید با هر زبان برنامه نویسی می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید و با شرکت‌های خارجی قرارداد بسته و از تخصص خود درآمد ارزی کسب کنید.

طراحی وب‌ سایت، طراحی اپلیکیشن و برنامه نویسی از جمله اموری است که می‌تواند به صورت دورکاری نیز انجام شود. معمولا این سایت‌ها قابلیت برداشت درآمد از طریق پی پال، اسکریل و … را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند.

  • نقد کردن حساب ارزی کارشناسان تولید محتوای متنی و ویدیویی

یکی دیگر از افرادی که درآمد ارزی دارند، کارشناسان تولید محتوا هستند که با پلتفرم‌های بین المللی مختلف مانند سایت Freelancer کار می‌کنند. آنها در چنین سایت‌هایی می‌توانند ثبت نام کرده، برای خود پروژه تعریف کنند و کار دیگر افراد را با توجه به دستمزد مدنظر خود بگیرند. کارشناسان تولید محتوا، کپی‌رایترها و افرادی که ویدیو می‌سازند، در صورتی که درامد خود را به دلار یا یورو دریافت کنند، از جمله افرادی هستند که نیاز به نقد کردن درآمد ارزی خود دارند. در مورد نقد کردن حساب ارزی فریلنسر تولید محتوا به طور مفصل در این لینک بخوانید.

نقد کردن درامد دلاری
نقد کردن درآمد ارزی گیمرها
  • نقد کردن حساب ارزی گیمرها

این روزها گیمرهای معروف به اصطلاح پول پارو می‌کنند و بعضی از انها با به اتمام رساندن مراحل بازی در پلتفرم‌های مختلف درآمد ارزی دارند. انجام دادن بازی و پروژه‌های مرتبط با گیمینگ برای کارفرمایانی که خارج از ایران زندگی می‌کنند برای گیمرها یک دردسر بزرگ است. چرا که آنها نمی‌توانند درامد خود به دلار یا دیگر ارزها را به راحتی دریافت کنند. پروسه ثبت و استفاده از کیف پول‌های دیجیتال دشوار است و نیاز به مراحل مختلفی دارد. به همین دلیل است که آنها به نقد کردن درآمد خود از طریق سیستم‌های انتقال ارز بین المللی رو می‌آورند.

اما این گروه نیز نیاز نیست نگران نقد کردن درآمد دلاری خود باشند. درست است که موانعی بر سر راه فریلنسری برای گیمرهای ایرانی نیز وجود دارد اما یکی از اهداف مهم نیک پرداخت برداشتن این موانع است. خصوصا غول آخری به نام نقد کردن درآمد که ممکن است با وجود تمام این موانع، هنوز هم گروه‌های زیادی در ایران حضور دارند که در بازارهای جهانی حضور دارند و از راه‌های مختلف درآمد ارزی کسب می‌کنند. نیک پرداخت سعی کرده با ایجاد تسهیلاتی روند نقد کردن درامد ارزی را ساده کند.

  • نقد کردن حساب ارزی گرافیست‌ها و طراح انیمیشن

گرافیست‌ها و طراحان انیمیشن از جمله فریلنسرهایی هستند که می‌توانند درآمد ارزی داشته باشند. طبیعتا پس از انجام پروژه و تحویل آن می‌بایست حساب بانکی مرتبط برای دریافت نقدینگی خود به دلار ارایه کنند. سایت ۹۹design یکی از سایت‌های محبوب گرافیست‌های دورکار است که قصد انجام پروژه برای شرکت‌های خارجی را دارند.

این وبسایت یک بازار آنلاین برای طراحان وب و گرافیک است. مدل کاری وب‌سایت ۹۹designs بر اساس جمع آوری منابع (Crowd-Sourcing) است که اجازه می‌دهد تا طراحان در رقابت‌های طراحی آنلاین شرکت نموده و برای بدست آوردن پروژه‌ها با یکدیگر رقابت نمایند.  نقد کردن درآمد گرافیست‌ها و انیماتورهای ایرانی یکی از دغدغه‌های آنهاست. خدمتی مانند نقد کردن درآمد ارزی هم موجب تشویق فریلنسرها به همکاری‌های بین المللی شده و هم اینکه نام و کسب و کار آنها در سطح بین المللی مطرح می‌شود.

انواع نقد کردن درآمد ارزی

  • نقد کردن پی پال

پی پال یکی از محبوب‌ترین راه‌های پرداخت ارزی به صورت آنلاین است. شارژ حساب پی پال و خرید با پی پال و همچنین نقد کردن آن از جمله خدماتی است که هر کاربری به آن نیاز دارد. کاربران زیادی درآمد خود را به پی پال دریافت می‌کنند اما نمی‌دانند چگونه باید آن را نقد و به ریال تبدیل کنند. سایت نیک پرداخت می‌تواند تبدیل پی پال به ریال را به راحتی برای شما انجام دهد. تنها کافی است که قسمت «روش پرداخت به ما» در بخش «درخواست نقد کردن درآمد» را انتخاب کنید و دیگر قسمت‌های فرم را پر و درخواست خود را ثبت کنید. در انتهای مقاله در مورد این قسمت به تفصیل خواهید خواند.

  • نقد کردن وب مانی

وب مانی یکی دیگر از پلتفرم‌های پرداخت‌ بین المللی در دنیاست که خوشبختانه به ایرانی‌ها نیز خدمات می‌دهد. وب مانی حساب ایرانی‌ها را بلوکه نکرده و مشکلی در این مسیر برای آنها ایجاد نکرده است. به دلیل تحریم نبودن وب مانی و امکان داشتن حساب به عنوان یک ایرانی این سیستم در ایران طرفداران زیادی دارد. به کمک این پلتفرم می‌توان انواع پرداخت آنلاین از قبیل خرید کالا و خدمات، ثبت نام در آزمون و مسابقات و هر نوع تراکنش مالی و نقل و انتقال پول را انجام داد.

تنها مشکلی که بر سر راه قرار دارد، شارژ حساب وب مانی به دلیل عدم دسترسی به حساب‌های بین‌المللی در ایران است. استفاده از خدمات شارژ حساب وب مانی یا به اصطلاح خرید وب مانی، این مشکل هم به راحتی قابل‌حل است. همچنین بسیاری از فریلنسر ها درآمد خود را با استفاده از این حساب‌ها نقد می‌کنند. البته نکته اینجاست که کارفرمای خارجی شما و یا سایتی که از طریق آن پول خود را دریافت می‌کنید از این حساب‌ها پشتیبانی کند. در مورد آسان‌ترین مسیر برای نقد کردن وب مانی در این لینک بیشتر بخوانید.

  • نقد کردن پرفکت مانی

پرفکت مانی یکی دیگر از راه‌های محبوب اتصال به درگاه‌های خرید و فروش بین المللی است. این شرکت هم مشکلی با تابعیت ایرانی ندارد و خدمات تراکنش‌های دلاری را به کاربران ایرانی ارایه می‌دهد. پس مشکلی مانند بلوکه شدن حساب کاربران و فریلنسرهای ایرانی وجود ندارد. خرید این ارز الکترونیکی در وب سایت ما به صورت کاملا اتوماتیک انجام شده و لحظاتی پس از ثبت سفارش، کد ووچر پرفکت مانی برای شما ارسال می‌شود.

یکی دیگر از امکاناتی که پرفکت مانی را به ارزی محبوب تبدیل کرده، همین امکان استفاده از دلارهای پرفکت مانی به صورت کد ووچر پرفکت مانی (کوپن) است. در صورتی که کد ووچر داشتید نیز می‌توانید آن را تبدیل به ریال کنید. حتی اگر حساب پرفکت مانی هم نداشتید، این کد را برای خرید و فروش می‌توانید استفاده کنید. سیر تا پیاز نقد کردن پرفکت مانی را در اینجا بخوانید.

نقد کردن بیتکوین
تبدیل بیتکوین به ریال
  • نقد کردن بیتکوین

خرید و فروش بیتکوین و دیگر رمزارزها یکی از روش‌های جدید سرمایه‌گذاری خصوصا در سال جاری بود که قیمت رمزارزها رشد زیادی داشت و افراد زیادی را به سمت این حوزه کشاند. شما می‌توانید علاوه بر خرید بیتکوین، فروش این رمزارزها را هم انجام دهید. هزینه رمزارزهایی چون بیتکوین، تتر، ریپل، اتریوم، دوج کوین، لایت کوین، بایننس کوین، ترون،USD coin، به صورت نقدی به حساب کاربران واریز می‌شود. امروزه کسب و کارهای زیادی پرداخت با بیت کوین را به عنوان یکی از روش‌های پرداخت پذیرفته‌اند. اگر می‌خواهید در مورد نقد کردن ارز دیجیتال بدانید، نیز این مقاله جامع را بخوانید.

  • نقد کردن ویزاکارت

شما می‌توانیدبرای خرید از سایت‌های خارجی با ویزا و مستر کارت از این کارت‌های اعتباری بهره بگیرید. اما نقد کردن ویزاکارت یا کارت‌های اعتباری با توجه به شرایط تحریم در کشور ما روال ساده‌ای ندارد. نیک پرداخت سعی کرده برای تسهیل امور مشتریان این خدمت را نیز با توجه به شرایطی انجام دهد. پیشنهاد ما برای نقد کردن ویزاکارت این است که اطلاعات حساب بانکی و اطلاعات اکانت خود را در اختیار شرکت ما گذاشته و هر میزان تراکنش ارز که در طول روز برای پرداخت‌های مشتریان از مبلغ ویزا کارت شما استفاده شود، می‌تواند به صورت ریالی به حساب‌تان واریز شود.

  • نقد کردن دلار (حاصل از پی پال یا …)

هیچ محدودیتی در خصوص نقد کردن حجم دلار وجود ندارد. به راحتی می‌توانید دلار پی پال، دلار وب مانی و دلار پرفکت مانی خود را به ریال در حساب بانکی یا افزایش موجودی حساب کاربری خود دریافت کنید. در ادامه در مورد مزایایی که نیک پرداخت در این خصوص در اختیار شما قرار خواهد داد بیشتر می‌خوانید. در مورد بهترین روش تبدیل پی پال به ریال چیست هم بخوانید.

مزایای نقد کردن درآمد ارزی

فرآیند نقد کردن درامد ارزی در نیک پرداخت شامل مزایای زیر است:

  • مشاوره رایگان
  • نرخ مناسب خرید
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته / ۷ روز هفته
  • تضمین خرید
  • بدون محدودیت
  • تسویه سریع

نیک پرداخت همیشه آماده نقد کردن درآمد ارزی با بهترین نرخ نقدی است و برای این کار محدودیتی در مبالغ دلاری قائل نیست و شما می‌توانید بی هیچ محدودیتی دلار خود را با نرخ مناسب خرید نقد کنید. همچنین تیم پشتیبانی پیشرفته در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی سوالات و مشکلات احتمالی شما کاربران گرامی خواهد بود.

مشاورین شرکت ما می‌توانند مشاوره‌ای کاملا رایگان به شما جهت تمام مراحل از ثبت نام در سایت تا نحوه احراز هویت و دیگر سوالاتی که ممکن است در خصوص نقد کردن ارزی برای شما پیش آید ارایه دهند. شما در نیک پرداخت تضمین خرید خواهید داشتید و در کمتر از ۳ ساعت درامد به صورت ریالی در حساب شماست. حتی نقد کردن بیتکوین و دیگر ارزهای دیجیتال نیز از دیگر خدماتی است که نیک پرداخت آن را به شما ارایه می‌کند. در ادامه با انواع نقد کردن درامد دلاری آشنا خواهید شد.

روند نقد کردن در نیک پرداخت چگونه است؟

نیک پرداخت قرار است که این روند را برای شما ساده کند. ما حتی فکر پیش نیازهای این ماجرا را هم کرده‌ایم و می‌توانید برای حضور در سطح بین المللی با خدمات افتتاح حساب نیک پرداخت، با قدرت و بدون هیچ نگرانی وارد این عرصه شوید. نقد کردن موجودی ارزی حساب‌های الکترونیکی شما و حتی نقد کردن بیت کوین و ارزهای دیجیتال، با استفاده از خدمات نیک پرداخت، کار بسیار ساده‌ای است.

با ورود به پنل کاربری خود می‌توانید با ثبت یک تیکت پشتیبانی از قیمت خرید ما در آن لحظه با خبر شوید. پس از تایید همکاران ما، برای نقد کردن موجودی خود، آن را به حساب‌های ما منتقل کنید. پس از این اتفاق در سریع‌ترین زمان ممکن، معادل ریالی درآمدتان به حساب شما واریز خواهد شد. تسویه حساب با شما در سریع‌ترین زمان ممکن و در اکثر مواقع در کم‌تر از چند ساعت صورت می‌گیرد.

نقد کردن بیت کوین، پی پال، پرفکت مانی

مراحل نقد کردن درآمد ارزی توسط نیک پرداخت

پیش از ثبت نام و نقد کردن درامدتان در سایت نیک پرداخت، ذکر یک نکته ضروری است و آن اینکه نرخ اعلام شده در لحظه ورود به سایت اعتبار دارد و در صورت نوسانات جزئی ارز تا ۳۰ دقیقه معتبر و در غیر این صورت نرخ تغییر خواهد کرد. همچنین پرداخت در نیک پرداخت باید با آی پی ایران باشد و از قرار دادن نام کاربری و کلمه عبور خود به دیگران خودداری کنید.

طبق قوانین حقوقی  و قضایی کشور در اثر هر گونه سوء استفاده از حساب کاربری شما در سایت مسئولیت آن به عهده صاحب حساب است، بنابراین به هیچ عنوان اطلاعات کاربری خود را در اختیار اشخاص دیگر قرار ندهید تا در معرض هک و استفاده هویت‌های جعلی از اکانت‌تان قرار نگیرید.

  • برای نقد کردن درآمد خود می‌بایست ابتدا در سایت نیک پرداخت ثبت نام خود را تکمیل کنید.
  • سپس از پنل خود وارد قسمت داشبورد شوید.
  • در سمت چپ بخشی به نام «قیمت خرید درآمدهای ارزی از شما» را می‌بینید که در آن قیمت دلار پی پل، یورو و پوند پی پل، دلار پرفکت مانی، دلار وبمانی و ووچر پرفکت مانی آورده شده است.
  • در زیر این باکس دو قسمت مجزا برای «ثبت درخواست نقد کردن رمزارزها» و پایین‌تر «ثبت درخواست نقد کردن» وجود دارد.
  • روی «ثبت درخواست نقد کردن» کلیک کنید.
  • از باکسی که باز می‌شود «روش پرداخت به ما» را از میان گزینه‌های دلار پی پل، یورو پی پل و… انتخاب کنید.
  • «میزان ارز درخواستی» خود را در قسمت دوم وارد کنید.
  • «نوع حساب ارسال کننده» خود را در دو حالت «شرکتی یا شخصی» انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد قسمت «نحوه تسویه حساب با شما» را به دو صورت «واریز به حساب بانکی» یا «افزایش موجودی حساب کاربری» انتخاب کنید.
  • در قسمت «توضیحات» شما می‌توانید هرگونه توضیحی در مورد سفارش خود را اضافه کنید.
  • در انتها قسمت «ثبت درخواست» را بزنید.

لازم به توضیح است که جهت تسویه نیاز است کلیه مدارک شما به تایید سایت رسیده باشند. برای این منظور از بخش «مدارک >>> ارسال مدارک» در داشبورد خود اقدام کنید. و برای آگاهی از وضعیت وریفای مدارک نیز قسمت «وضعیت مدارک» را کلیک کنید.

در صورتی که مدارک هویتی شما تایید نشده باشد، اروری در داشبورد خود مرتبط با این موضوع دریافت خواهید کرد و بهتر است هرچه زودتر برای تایید مدارک هویتی خود اقدام کنید. لازم به توضیح است سفارش افرادی که احراز هویت آن‌ها تکمیل شده باشد، با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

همین الان نقدش کن 

سوالات مرتبط با فرآیند نقد کردن درامد ارزی

کاربرانی که به سایت ما سر می‌زنند ممکن است سوالاتی برای آن‌ها پیش آید که در ادامه تعدادی از آنها را بیان می‌کنیم. اگر شما سوالی به جز این موارد دارید می‌توانید با تیم پشتیبانی سایت ما تماس بگیرید.

  • برای نقد کردن درآمد ارزی باید حساب داشته باشم؟

شما برای انجام این کار در نیک پرداخت نیاز به افتتاح حساب مجزا در پی پال و … ندارید و تنها کافی است که با تیم پشتیبانی ما به شماره ۰۲۱۴۷۶۱۲۰۰۰ تماس بگیرید، یا در سایت قسمت درخواست پشتیبانی را کلیک کرده و تیکت خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید درآمد خود را به ریال تبدیل کنید.

  • فقط درآمد دلاری نقد می‌شود؟

نقد کردن درآمد دلاری تنها یکی از خدمات ماست و دیگر ارزها مانند یورو نیز در فرآیند نقد کردن در سایت ما پشتیبانی می شود.

  • آیا نقد کردن دلار محدودیت مبلغ دارد؟

هیچ محدودیتی برای نقد کردن حجم درآمد دلاری شما وجود ندارد.

  • چگونه از خدمات مشاوره نیک پرداخت استفاده کنم؟

هرگونه سوال یا مشکلی که در خصوص مراحل فرآیند نقد کردن درامد ارزی در سایت نیک پرداخت دارید را با تیم کارشناسان و مشاوران ما در میان بگذارید.

پشتیبانی خوب نیک پرداخت در کنار رفتار حرفه‌ای و تسویه حساب سریع، تجربه‌ای خوب و متفاوت از نقد کردن درآمد ارزی در هر صورت دیگری، برای شما به جا خواهد گذاشت. تسویه حساب برای نقد کردن درآمد ارزی در بیشتر موارد کم‌تر از سه ساعت زمان می‌برد، اما به شما قول می‌دهیم در کم‌تر از ۲۴ ساعت حتما پول نقد در حساب شما باشد!

 

فروش ارز دیجیتالفروش پرفکت مانیفروش پی پالفروش مسترکارتفروش وب مانیفروش ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست