روش‌های استفاده از گیفت کارت گوگل پلی به صورت تصویری

۴ روش استفاده از گیفت کارت گوگل پلی مرحله به مرحله + ویدئو

گیفت کارت‌ها امروزه به عنوان به روزترین نوع کارت‌های هدیه به حساب می‌آیند که امکان استفاده از بسیاری از پلتفرم‌ها را بدون هیچ محدودیتی در پرداخت ارزی میسر می‌سازد.

گیفت کارت گوگل پلی همانطور که از نام آن مشخص است، به شما کمک می‌کند تا تنها با وارد کردن کد روی کارت از تمامی خدمات و محصولات پلتفرم گوگل پلی به راحتی استفاده کنید.

در این مطلب از نیک پرداخت قصد داریم شما را با گیفت کارت گوگل پلی و ۴ روش استفاده از گیفت کارت گوگل پلی به صورت مرحله به مرحله و همراه با ویدئو آشنا کنیم.

گیفت کارت گوگل پلی چیست؟

گیفت کارت گوگل پلی به زبان کاملا ساده نوعی کارت اعتباری به حساب می‌آید که از طریق شارژ آن و سپس وارد کردن ارقام حک شده روی این کارت‌ها در پلتفرم اختصاصی گوگل پلی، می‎تونید از امکانات آن بهره مند شوید.

در نتیجه تنها با م شارژ کردن گیفت کارت گوگل پلی که در حساب کاربری گوگل ذخیره می‌شود می‌توانید به خرید اپلیکیشن‌ها، آهنگ‌ها، کتاب‌ها و دیگر موارد مورد نظر خود از فروشگاه گوگل پلی بپردازید.

البته خوب است بدانید که تنوع گیفت کارت‌ها بسیار بالاست و با توجه به هر پلتفرم‌ می‌توانید گیفت کارت اختصاصی آن را تهیه کنید. شما در واقع از گیفت کارهای هر پلتفرم مانند گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت نتفلیکس و… می‌توانید به عنوان یک هدیه ارزشمند برای دوستان و اطرافیان خود استفاده کنید.

انواع گیفت کارت گوگل پلی

انواع گیفت کارت‌های گوگل پلیگیفت کارت‌های گوگل با مقادیر و اعتبارات دلاری مختلفی در بازار موجود هستند؛ از کارت‌های ۱۰ دلاری گرفته تا کارت‌های ۲۰۰ دلاری. در ادامه لیستی از این کارت‌ها را مشاهده می‌کنید:

  • گیفت کارت گوگل ۱۰ دلاری
  • گیفت کارت گوگل ۱۵ دلاری
  • گیفت کارت گوگل ۲۰ دلاری
  • گیفت کارت گوگل ۲۵ دلاری
  • گیفت کارت گوگل ۳۰ دلاری
  • گیفت کارت گوگل ۵۰ دلاری
  • گیفت کارت گوگل ۱۰۰ دلاری
  • گیفت کارت گوگل ۲۰۰ دلاری

خرید گیفت کارت گوگل پلی

شما می‌توانید گیفت کارت گوگل پلی را بدون نیاز به مراجعه حضوری یا خرید فیزیکی این کارت هدیه، به صورت آنلاین خریداری کرده و کد آن را به ایمیل شخص مورد نظر خود بفرستید. خرید گیفت کارت گوگل پلی استور از طریق توزیع کنندگان آنلاین این گیفت کارت مثل والمارت، آمازون، تارگت و موارد مشابه قابل انجام است.

برای خرید گیفت کارت گوگل پلی می‌توانید در هر زمان با مشاوران نیک پرداخت تماس بگیرید و از انواع و آفرهای مختلف این کارت اعتباری مطلع شوید.

روش‌های استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

روش استفاده از گیفت کارت گوگل پلی نیک پرداخت به این صورت است که در مرحله ابتدایی پس از خرید کارت، شماره کد اختصاصی آن (که در نمونه فیزیکی پست کارت درج شده و باید با خراش دادن فویل نقره‌ی روی آن به کد دسترسی پیدا کنید) برای ایمیلی که در اطلاعات کاربری خود وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

پس از دریافت این ایمیل لازم است تا  وارد حساب کاربری خود شوید و با طی کردن مراحلی که در زیر به صورت جامع و بسیار آسانی مرحله به مرحله در اختیار شما قرار داده‌ایم، حساب گوگل پلی خود را شارژ کنید.

بیایید در ادامه به صورت مرحله به مرحله ۴ روش اصلی شارژ گیفت کارت گوگل پلی را باهم بررسی کنیم:

روش ۱: استفاده از گیفت کارت گوگل پلی در موبایل

  1. برنامه Google Play Google Play را باز کنید.
  2. در بالا سمت چپ، روی آیکون پروفایل حساب کاربریتان ضربه بزنید.
  3. روی پرداخت‌ها و اشتراک‌ها (Payments & subscriptions) و سپس بازخرید کد هدیه(Redeem gift code) ضربه بزنید.
  4. کد را وارد کن.

روش ۲: استفاده از گیفت کارت از طریق کامپیوتر شخصی

  1. ابتدا با حساب کاربری خود وارد گوگل پلی شوید.
  2. سپس وارد لینک مقابل شوید: google.com/redeem
  3. پنجره‌ای برای ورود کد اختصاصی شما مقابلتان باز می‌شود.
  4. کد خود را وارد کنید.
  5. بر روی دکمه Redeem کلیک کنید.

روش ۳: از ایمیل‌های هدیه Google Play استفاده کنید

اگر گیفت کارت Google Play را به صورت مجازی و از طریق ایمیل دریافت کرده‌اید:

  1. ایمیل مربوطه را باز کنید.
  2. در همان ایمیل Redeem Gift را انتخاب کنید.
  3. از دستورالعمل‌های روی صفحه پیروی کنید.
  4. نکته: اگر ایمیل را حذف کردید یا نتوانستید آن را پیدا کنید، با خریدار تماس بگیرید و بخواهید تا دوباره ایمیل مربوطه را برای شما ارسال کنند.

توجه : نکته بسیار مهم در رابطه با خرید گیفت کارت گوگل پلی مجازی و در یافت آن از طریق ایمیل این است که هنگام خرید حتما در انتخاب region یا همان مکان گیفت کارت دقت کنید زیرا در هنگام وارد کردن کد مربوطه بسیار مهم است تا IP سیستم یا موبایل خود را حتما بر روی همان region قرار دهید تا بتوانید با موفقیت حساب کاربری خود را شارژ کنید.

روش ۴: استفاده از کد گیفت کارت گوگل پلی در لحظه خرید ازGoogle Play

  1. ابتدا مراحل پرداخت را طی کنید تا زمانی که به مرحله روش پرداخت برسید.
  2. در کنار گزینه روش پرداخت، فلش رو به پایین و سپس گزینه Redeem را انتخاب کنید.
  3. کد خود را وارد کنید.
  4. و در ادامه پرداخت خود از دستورالعمل‌های روی صفحه پیروی کنید.

جمع بندی

در این مطلب با گیفت کارت گوگل پلی و نحوه استفاده از آن جهت خرید اپلیکیشن‌ها و دیگر موارد مورد نظرمان از گوگل پلی آشنا شدیم. شما هم می‌توانید با خرید این گیفت کارت‌ها، یک گیفت کارت رایگان به دوستان و آشنایان خود هدیه دهید. همانطور که گفتیم برای خرید گیفت کارت باید از سایت‌هایی مثل آمازون، والمارت و … اقدام کنید. چنانچه نگران شیوه پرداخت به سایت‌های خارجی و خرید از آن‌ها هستید با کارشناسان ما در این رابطه مشورت کنید.

منبع: support.google

 

خرید مسترکارتخرید ویزاکارتفروش مسترکارتفروش ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست