فعالیت وال‌های اتریوم

خرید گسترده وال‌های اتریوم بعد از ماه‌ها عدم فعالیت

طبق گزارش‌های تازه از شرکت Santiment، وال‌های اتریوم به شدت دوباره خرید و انباشت اتر را پس از چهار ماه عدم فعالیت، آغاز کردند.

وال‌های اتریوم در چند روز اخیر فعالیت بسیار زیادی داشته‌اند. تنها در یک روز اخیر، بیش از۲۶۰۰ تراکنش به ارزش بیش از ۱ میلیون دلار ثبت شد. این بالاترین تعداد فعالیت تراکنش‌ها در یک روز از ژانویه گذشته است. این شرکت تحلیلی اشاره کرده که افزایش فعالیت‌های چند روز گذشته به دلیل سقوط قیمت بازار کریپتو است که در باعث ایجاد شوک و وحشت در کل بازار کریپتو شده بود. خود اتریوم به تنهایی تا یک هفته پیش در قیمت ۳ هزار دلار خرید و فروش می‌شد که ناگهان ۳۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد. در چند روزی که گذشت هم دومین ارز دیجیتال برتر دنیا از نظر ارزش بازار، حالا برای بقا در بالای قیمت ۲ هزار دلار دست و پا می‌زند.

روز گذشته این سطح حمایت روانی شکسته شد و اتر را در قیمت ۱٫۷۰۰ دلار فرو برد. این پایین‌ترین قیمت اتریوم از ماه آوریل گذشته بود. هرچند که اتر توانست دوباره سطح خود را پس بگیرد و در قیمت ۲٫۱۰۰ دلار خرید و فروش شود.

فعالیت دوباره وال‌های اتریوم پس از چند ماه بی‌تحرکی

طبق آماری که Santiment به دست آورده، در روز گذشته یکی از سرمایه‌گذاران اتریوم یک تراکنش بالای ۱ میلیون دلار را ثبت کرد. چند روز پیش نیز شاهد حرکت جدید وال‌های شیبا بودیم. شیبا توانسته بود آمار بیشترین خرید بین وال‌ها را به دست بیاورد.

معمولا زمانی که یک سرمایه‌گذار، تراکنشی بین ۱ میلیون دلار تا ۱۰ میلیون دلار یا حتی بیشتر از ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم را ثبت می‌کند، به عنوان یک وال شناخته می‌شود.

طبق آمارهای این شرکت، سرمایه‌گذاران اتریوم پس از چهار ماه عدم فعالیت، به شکلی شدید در حال انباشت اتر هستند. این آمار نشان می‌دهد نهادهایی که بین ۱ هزار تا ۱۰ هزار اتر داشته‌اند، ناگهان در مجموع ۱۴۲ هزار اتر به ارزش بیش از ۴۰۷ میلیون دلار، به دارایی خود اضافه کرده‌اند.

البته یکی دیگر از دلایل شروع فعالیت‌ وال‌های اتریوم، مسائل مرتبط به فاندامنتال این ارز دیجیتال و بلاکچین آن است. اکوسیستم اتریوم در حال آماده‌سازی خود برای یک تغییر بزرگ است تا از سیستم پر انتقاد اثبات کار (Proof of Work) به سیستم اثبات سهام (Proof of Stake) کوچ کند. به زبان ساده‌تر، شیوه استخراج از اکوسیستم اتریوم حذف و جای آن را سیستم سهام‌گذاری خواهد گرفت.

این کوچ اتریوم به عنوان یک حرکت پر ترقی یا به اصطلاح گاوی شناخته می شود. حرکتی که می‌تواند تحول بزرگی در بلاکچین اتریوم، ارز دیجیتال اتر، قراردادهای هوشمند و بازار NFT ایجاد کند.

نظر شما در خصوص جهت بازار اتریوم چیست؟ آیا حرکت وال‌ها نشان از رشد این رمزارز در آینده نزدیک دارد؟ اگر چنین فکری می‌کنید، می‌توانید از همین حالا سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال را آغاز کنید. تنها با کارت بانکی خود قادر هستید با کمترین کارمزد و سریع‌ترین زمان ممکن، ارز دیجیتال مورد نظر خود را از نیک پرداخت خریداری کنید. تحول اتریوم همچنین می‌تواند انقلاب تازه‌ای در بازار NFT راه بندازد. با کمک نیک پرداخت و تبدیل آثار خود به NFT، از این بازار پر تحرک جا نمانید!

منبع: Cryptopotato

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست